Назва повинна залучати потенційного клієнта. Емблема повинна випромінювати гармонію. Який логотип придумати для компанії по фен-шуй
Який логотип придумати для компанії по фен-шуй

Логотип по фен-шуй для успішного бізнесу повинен використовуватися в будь-яких корпоративних матеріалах. Фахівці знають, як організувати робочий простір, які талісмани повинні бути присутніми в офісі, і навіть те, як правильно оформити візитку по фен-шуй, щоб компанія стала конкурентоспроможною.
Назва повинна приваблювати потенційного клієнта
Запам'ятовується те, що відрізняє від інших. Логотип – те, до чого прагнуть керівники більшості компаній, починаючи бізнес. Від того, який вплив він буде мати на клієнта, які асоціації викликатиме, залежить більшою мірою успіх самої організації.
Розробка логотипу для компанії по фен-шуй стає все більш популярним способом заявити про себе. Це чіткий звід правил, дотримуючись яких, можна зробити бізнес більш успішним і конкурентоспроможним, зарядити його грошовою енергією. Такі підвищені вимоги до логотипу пред'являються неспроста. Це своєрідне обличчя організації, те, на що всі клієнти, партнери та інші контрагенти будуть звертати увагу.
Слід звернути увагу в першу чергу на назву компанії. Вона повинна бути такою, щоб у клієнтів не залишалося сумнівів в тому, що організація є відповідальним партнером, виробником, роботодавцем. А форма і колір інших елементів логотипу повинні відповідати сфері діяльності фірми.
Для підприємств різних сфер діяльності існують різні типи енергії по фен-шуй. Кожна з них має перелік форм і кольорів, які необхідно використовувати при створенні логотипу:
- Вогонь – підійде для підприємствам громадського харчування, для шлюбних, святкових, креативних агентств, підприємств енергосфери, сфери торгівлі і спорту.
- Дерево – підійде для всіх сфер, в яких головне – це розвиток (дитячі садки, навчальні заклади та центри, книжкові магазини). Також енергію дерева часто використовують квіткові магазини і невеликі садівничі підприємства.
- Земля – поєднується з галуззю сільського господарства, компаніями будівельними, ріелторськими, готельними.
- Метал – підійде для фінансових фірм, державних підприємств, ювелірних салонів.
- Вода – поєднується з кадровими агентствами, клінінговими компаніями, салонами краси і здоров'я.
Непідробний інтерес покупця – основна мета логотипу
Для того щоб логотип і сама компанія стали для споживача важливою складовою його життя, можна створити логотип фірми по фен-шуй. Так, він буде асоціюватися з організацією, викликати непідробний інтерес до фірми, стане виразним і незабутнім.
Збалансованість – теж важлива якість, тому необхідно поєднувати дві основні енергії – Інь і Ян. До перших відносяться форми у вигляді пірамід або трикутників, соковиті, агресивні, яскраві кольори, а другим притаманні округлі форми, плавні лінії, хвилі, кольори – приглушені і м'які. Таке поєднання двох енергій робить логотип закінченим і цільним.
Емблема повинна випромінювати гармонію
Гармонійний логотип викликає довіру і надовго запам'ятовується, тим самим виділяючи компанію на ринку серед конкурентів. Створена емблема або логотип по фен-шуй роблять клієнтів постійними, а партнерів – стратегічними. Основне завдання при цьому – створити не просто красивий і яскравий малюнок, а той логотип, який буде асоціюватися з цією організацією, викликати довіру і позитивні емоції, однозначним, мотивувати звернутися в організацію.
Вибираючи основні форми, кольори і компоненти майбутнього логотипу, слід пам'ятати, що вони повинні відповідати п'яти існуючим елементам. Так, якщо земля відповідає готельному бізнесу, будівництву, то основний колір для даних компаній – жовтий або коричневий, а основною формою такого елемента є квадрат. Також можна використовувати в якості другорядних елементів трикутники.
Для бізнесу важливо, щоб як в колективі, так і в стосунках з клієнтами і партнерами не було конфліктів, тому не варто використовувати такі елементи в логотипі, як стріли або хрести, вони несуть невдачі і провокують негатив. Особливо це відноситься до тих організацій, в яких працюють творчі люди, де організовуються різного роду заходи (свята, весілля, корпоративи). Для таких компаній навіть невелика розбіжність може плачевно позначитися на всій діяльності.
Вогонь є елементом, властивим таким фірмам, а основні їх кольори – це помаранчевий, червоний. Може також використовуватися в якості підтримуючого кольору зелений. Багато керівників таких креативних організацій в якості елементів використовують зображення вогню або іскри – того, що асоціюється з запальними танцями, постійним веселощами і почуттям свята. Червоний колір вогню як не можна краще підходить таким організаціям.
Колірна гамма і форма логотипу для успішного розвитку бізнесу
Для бізнесменів, які хочуть стати конкурентоспроможними, важливо враховувати всі кольори і форми логотипу, які можуть послужити символами приросту енергії. Основна помилка молодих підприємців – вибирати кольори на свій смак, нехтуючи правилами створення логотипу по фен-шуй.