Кабінет по феншуй: 6 правил грамотного облаштування. По феншуй з розумом організований домашній офіс - гарант працездатності, ступеня концентрації, натхнення
Кабінет по феншуй: 6 правил грамотного облаштування

Темп сучасного життя диктує свої правила – все частіше ми починаємо працювати з дому. А значить, без грамотно облаштованого кабінету або робочого місця просто не обійтися. По феншуй з розумом організований домашній офіс – гарант працездатності, ступеня концентрації, натхнення і як наслідок – успішності вашої роботи.
Правило №1: повна ізоляція
Якщо ви працюєте вдома, обов'язково відокремте робочу зону від житлової: не варто організовувати робоче місце в спальні – вас буде переслідувати відчуття «білки в колесі» і відчуття постійної втоми. По феншуй, янська (активна) енергія і іньська (пасивна) повинні поєднуватися так , щоб їх співвідношення гармонійно підтримувало функціональне призначення приміщення і діяльність людини.
Оскільки в типових квартирах буває складно виділити окреме приміщення під кабінет, спробуйте хоча б відокремити робочу зону, наприклад, за допомогою книжкової шафи або ширми.
Правило №2: чим ближче до входу в будинок – тим краще
У приватному будинку кабінет можна розташувати як на нижньому, так і на верхньому поверсі. Якщо передбачається, що в ваш кабінет будуть приходити відвідувачі, обладнайте домашній офіс на першому поверсі ближче до входу: так гості не будуть заходити в особистий простір сім'ї.
Якщо ж відвідувачі не передбачаються, відведіть під кабінет кімнату, яка знаходиться далі вітальні і їдальні, але ближче, ніж спальня або дитяча: таке розташування підтримає оптимальний баланс іньського і янського типу діяльності.
Ні в якому разі не створюйте кабінет під санвузлом і ванною кімнатою: вектор руху Ци йде зверху вниз, а значить «брудні» і нестабільні енергії будуть чинити деструктивний вплив на вашу роботу і бізнес.
Правило №3: сторони світу теж потрібно враховувати
Робочий простір має бути спокійним, але в той же час підтримувати вашу активність і концентрацію. По феншуй, найкраща орієнтація кабінету – на схід, так як енергія ранкового сонця сприятлива для розумових процесів і читання.
Розташування кабінету вікнами на північ або північний схід в північній півкулі (на південь або південний схід в південній півкулі) буде створювати спокійну атмосферу. Орієнтація кабінету на захід загрожує пасивним станом: вас буде хилити в сон і ефективність роботи знизиться.
Використання своїх особистих сприятливих напрямків для вибору кабінету і розташування столу ще більше посилить позитивний ефект і позначиться на вашому успіху.
Правило №4: зона відпочинку і позиція «контролю»
Якщо у вас є можливість організувати справжній кабінет, пам'ятайте: він не повинен бути тісним або навпаки занадто великим. Передбачте зону відпочинку в вашому кабінеті – розмістіть в кімнаті зручне крісло або диван, але не ліжко. У приватному будинку, якщо ви працюєте тільки в домашньому кабінеті і це ваше основне робоче місце, зробіть окремий вхід: так ви розділите домашнє та робоче життя, що важливо з позиції поділу двох видів активності – янської (робота) і іньської (відпочинок).
Бажано, щоб форма кімнати була правильною – вона буде відповідати за стабільну енергетику в кабінеті. Поставте робочий стіл в місці максимального акумулювання Ци (по діагоналі від входу) так, щоб сидіти спиною до стіни і бачити двері з вікном. Таке розташування вважається «позицією контролю», при якій ви контролюєте обставини, а не навпаки. Уникайте положення, при якому стіл стоїть біля стіни і ваш погляд впирається в цю стіну, інакше ваші перспективи, креативність і прогрес в цілому помітно знизяться. Якщо іншого розташування не виходить, то повісьте на стіну зображення з перспективою, щоб створити відчуття відкритого простору.
Правило №5: робочий стіл – міцний, стілець – як трон
Перевірте, щоб на вас не були спрямовані гострі кути, коли ви сидите за робочим столом. Над столом не повинні нависати стельові балки, масивні предмети або книжкові полиці: наявність таких перешкод буде послаблювати вас і заважати продуктивній роботі – ви будете швидше втомлюватися.
Бажана форма столу – прямокутна, але для творчих професій підійде овальна, кругла або неправильна форма. Вибирайте стіл з міцного матеріалу, не скляний, щоб підтримувалася енергія стабільності і впевненості.
А ще віддавайте перевагу робочому кріслу, а не стільцю. Крісло має нагадувати трон – з високою спинкою, зручними підлокітниками. Це відповідає принципу ідеальної моделі будинку, коли він захищений з тилу і з боків, а попереду відкритий вільний простір. Крісло і стіл – це та ж модель сприятливого розташування, тільки в мініатюрі. Адже в роботі нам так важливо відчувати впевненість і силу.
Правило №6: порядок на столі – порядок в голові
Тримайте на столі тільки актуальні документи і матеріали. Вчасно архівуйте документи, щоб не захаращувати стіл. Так ви допоможете енергії не застоюватися і підтримувати активність в ваших робочих справах.
Картини і зображення у вашій робочій зоні (якщо такі є) повинні бути націлені на майбутнє і відображати ваші цілі. Також в оформленні робочого місця вітаються атрибути вашої сфери діяльності і всілякі нагороди і дипломи. Пам'ятайте, декор робочого місця повинен надихати вас на нові досягнення, уособлювати ваші цілі, підтримувати ваш статус і професіоналізм.